Garantie & Klachten

Artikel is beschadigd bij levering

Wat vervelend dat het artikel kapot is aangekomen. Neem graag even contact  met ons op om te kijken hoe we dit zo snel mogelijk kunnen oplossen!


Garantie

Heb ik recht op garantie van producten die ik koop via krabpalenvanhout.nl?

Ja, wij bieden 1 jaar garantie. Mocht er een probleem zijn met een van onze geleverde artikelen vragen we zo snel mogelijk contact op te nemen. Dan zoeken we gezamenlijk naar een passende oplossing.


Indien er sprake is van de volgende omstandigheden vervalt het recht op garantie:

  • Het product is onredelijk gebruikt
  • Het product is gebruikt voor professionele doeleinden
  • Onjuist onderhoud
  • Product heeft buiten gestaan
  • Werken/kromtrekken van het hout*

* Hout is een natuurproduct en kan onder invloed van de luchtvochtigheid werken (krimpen of uitzetten) of kromtrekken. Dit is een natuurlijk proces waar zeker steigerhout erg gevoelig voor is. Helaas is dit onoverkomelijk en valt dit buiten de garantie.


Regulieren garantie

Gaat het artikelen binnen de regulieren garantie termijn kapot vragen je we een paar duidelijke foto's te maken en deze te sturen per email naar info@krabpalenvanhout.nl. We zullen zo snel mogelijk contact opnemen om tot een passende oplossing te komen. We vragen je de volgende gegevens in de email door te sturen:

  1. Je naam
  2. Bestelnummer
  3. Telefoonnummer waarop we je kunnen bereiken
  4. Omschrijving wat er kapot is
  5. Een paar foto's waarop het probleem duidelijk te zien is.


Buiten regulieren garantie?

Is het artikel buiten de regulieren garantie kapot gegaan? Neem dan contact op via info@krabpalenvanhout.nl. Wij zullen kijken wat er nodig is om het product te repareren en zullen hier indien van toepassing een prijsopgave voor maken.


Heb je een klacht?

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@krabpalenvanhout.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Webwinkel Keurmerk